Δώσε όνομα στην ιδέα σου!
Δώσε όνομα στην ιδέα σου!
“Είμαστε εδώ για να σας κάνουμε τη ζωή εύκολη”
Σύγχρονα &
Λειτουργικά
e-shop
Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης σας και κάντε πωλήσεις 24 ώρες το 24ωρο εύκολα και γρήγορα.
Τώρα είναι η ώρα να κάνετε το σωστό βήμα ανάπτυξης, ξεκινώντας την πώληση των προϊόντων σας μέσω ενός eshop.
Γιατί να μας επιλέξεις το eshop σου?
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει στρατηγικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση.
Μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το μέγεθος της επιχείρησης δεν παίζει ρόλο.
Μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις έχουν την ίδια πρόσβαση στους πελάτες και μπορούν να δημιουργήσουν παρόμοια παρουσία στο διαδίκτυο.
Η έδρα της επιχείρησης δεν παίζει κανένα ρόλο.
Όπου και να βρίσκεται η επιχείρηση, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο eshop σας.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατείας, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, γιατί μπορούν να πουληθούν αγαθά όλο το 24ώρο.
Πιο συγκεκριμένα, τα πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο είναι:
- Ευρεία γεωγραφική κάλυψη.
Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται παντού, χωρίς τη σύσταση τοπικού υποκαταστήματος. - Ελαχιστοποίηση της προμηθευτικής αλυσίδας.
Ο προμηθευτής μπορεί να απευθυνθεί απευθείας στον πελάτη, χωρίς την ανάμειξη “ενδιάμεσων”. - Μείωση λειτουργικού κόστους.
Η μείωση του λειτουργικού κόστους οφείλεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης, όσο αυξάνεται ο αριθμός των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης αυτών. - Συνεχής λειτουργία.
Το διαδίκτυο είναι ίσως τα μοναδικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών οποιαδήποτε στιγμή το 24ώρο από την άνεση του σπιτιού μας. - Εργαλείο Marketing.
Η επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του διαδικτύου για προσφορές, διαχείριση και ενημέρωση πελατών, στατιστικά στοιχεία πρόσβασης και πωλήσεων.Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σάς φέρνει πιο κοντά στους πελάτες σας, αφού μπορούν να έχουν κατευθείαν πρόσβαση στις πληροφορίες που παρέχετε. Ακόμη, σας προσφέρει τη δυνατότητα ανάλυσης της αγοράς, αξιοποιώντας την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Τα βασικά οφέλη της επιχείρησης με τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι:
- Αύξηση των πωλήσεων.
- Άμεση ικανοποίηση των πελατών σας.
- Άμεση ενημέρωση των πελατών σας για καινούργια προϊόντα.
- Βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες σας.
- Βέλτιστη διαχείριση των προϊόντων και παραγγελιών σας.
Το διαδίκτυο είναι ίσως τα μοναδικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών οποιαδήποτε στιγμή το 24ώρο.
Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα:
Οι πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο.
Στην περίπτωση, όμως, της εμπορικής χρήσης του διαδικτύου, ο σχεδιασμός του δικτυακού τόπου αποκτά μεγαλύτερη σημασία από την ίδια την κατασκευή του.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να προβλέπει την ύπαρξη πολλών υπηρεσιών. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει να προβλέπει online τεχνική υποστήριξη, πληροφορίες για τα προϊόντα, πολιτική εγγυήσεων, επιλογή τρόπου συναλλαγών, λεπτομέρειες για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων στους πελάτες, λίστα παραγγελιών, στοιχεία και φόρμα επικοινωνίας και βοήθεια προς τον πελάτη για να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν.
Για την ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιούνται εργαλεία που δίνουν την δυνατότητα αποκλειστικής διαχείρισης των περιεχόμενων του τόπου από τον πελάτη, χωρίς να απαιτείται η γνώση κάποιας γλώσσας προγραμματισμού ή μεσολάβηση εξειδικευμένου προσωπικού.
Κάποιες χρήσιμες τεχνικές για την αύξηση των πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι παρακάτω:
- Προβολή των προϊόντων μέσα από φωτογραφίες και γραφικά.
- Ικανοποιητική περιγραφή των προϊόντων.
- Χρήση χρώματος και γραφικών για την υποκίνηση των πωλήσεων.
- Ειδικές προσφορές και χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την προώθηση των πωλήσεων.
- Βελτίωση του τρόπου πλοήγησης (navigation) του δικτυακού τόπου.
- Σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος με τρόπο που να δελεάζει τους καταναλωτές.
- Δημιουργία ενός εύχρηστου και απλού συστήματος παραγγελιών για την ενθάρρυνση των πωλήσεων.
- Σχεδιασμός που να εμπνέει σιγουριά και να κερδίζει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.
Τα ελάχιστα που πρέπει να θυμάστε.
- Οι πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο.
- Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατείας, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, γιατί μπορούν να πουληθούν αγαθά όλο το 24ώρο.
- Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σάς φέρνει πιο κοντά στους πελάτες σας, αφού μπορούν να έχουν κατευθείαν πρόσβαση στις πληροφορίες που παρέχετε.
Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να εξετάσουμε το ενδεχόμενο κατασκευής και του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος.
Οι στόχοι στην κατασκευή e-shop:
- Προσαρμογή του σχεδιαστικού στην εταιρική και προϊοντική ταυτότητα σας.
- Εντυπωσιακός σχεδιασμός χωρίς να θυσιάζεται η εύκολη πλοήγηση και η χρηστικότητα.
- Λειτουργικότητα και ευκολία στον χρήστη σε όλα τα στάδια της αγοράς μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
- Εύκολη διαχείριση στην προσθήκη – αφαίρεση προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών, πελατών, αποθήκης, εταιρικών νέων.
- Κατασκευή eshop με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης και τους κανόνες του Search Engine Optimization (SEO). Η υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ξεκινάει από την ίδια την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος.
- Τεστ ευχρηστίας (usability testing) σε όλες τις σελίδες για κορυφαίο user experience του επισκέπτη.
- Responsive Design βελτιστοποιημένο για κινητά και tablets
- Κατασκευή e-shop με δυναμική ενότητα διαχείρισης εταιρικών και προϊοντικών νέων.
- Εταιρική παρουσίαση, ιστορικό και δραστηριότητες της εταιρίας σας.
Προϊόντικός κατάλογος:
- Κατηγοριοποίηση προϊόντων σε απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών και υποκατηγοριών.
- Αναλυτική παρουσίαση κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας με φωτογραφίες, κατηγορίες, υποκατηγορίες, κωδικό, εταιρία, μικρή και μεγάλη περιγραφή και πολλαπλές τιμές.
- Παρουσίαση επιλεγμένων προϊόντων στην κεντρική σελίδα.
- Παρουσίαση νέων προϊόντων στην κεντρική σελίδα.
- Παρουσίαση δημοφιλών προϊόντων στην κεντρική σελίδα.
- Πολλαπλή κατηγοριοποίηση προϊόντων
- Κατασκευή e-shop με φίλτρα πλοήγησης π.χ. εταιρία, τιμή, χρώμα, μέγεθος κτλ.
- Αναζήτηση σε πραγματικό χρόνο.
- Σύγκριση προϊόντων
- Λειτουργία σχετικών προϊόντων (related products).
- Εκδόσεις προϊόντων (χρώμα , μέγεθος κτλ)
- Διαφορετικά επίπεδα διαθεσιμότητας ανάλογα με τις ανάγκες σας
- Λειτουργία “πολλαπλών τιμών” για πραγματοποίηση εκπτωτικής πολιτικής.
- Δυνατότητα υποστήριξης απεριορίστων γλωσσών
- Social Sharing
- Δυναμική ενότητα ανανέωσης προσφορών, νέων προϊόντων.
- Wish list (καλάθι αγαπημένων προϊόντων).
Checkout / Ταμείο:
- Διαδικασία εγγραφής μέλους – πελάτη (Sign In).
- Δυνατότητα υποστήριξης Google, Facebook login
- Υπηρεσία αποστολής κωδικού στο email του πελάτη σε περίπτωση απώλειας του κωδικού.
- Βελτιστοποιημένη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς του πελάτη
- Δυνατότητα παραγγελίας χωρίς εγγραφή (guest checkout)
- Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του.
- Ενημέρωση πελάτη μέσω email για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας
- Ενημέρωση πελάτη μέσω SMS για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας
- Υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάσει βάρους και γεωγραφικής ζώνης (ACS)
- Απόλυτη ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω pay center τραπέζης και χρήση πρωτοκόλλου SSL.
- Δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση στην τράπεζα, αντικαταβολή ή PayPal.
- Δυνατότητα υποστήριξης παραλαβής από κατάστημα (Click Away)
- Δυνατότητα υποστήριξης εκπτωτικών εμπορικών πολιτικών στο checkout (Κουπόνια, δωρεάν μεταφορικά)
- Δυνατότητα υποστήριξης loyalty προγραμμάτων
- Δυνατότητα B2B (χονδρικής πώλησης) με ειδικό login και εκπτωτική πολιτική ανά κατηγορία πελάτη.
- Δυνατότητα εγγραφής του επισκέπτη για newsletters.
Διασυνδέσεις:
- Δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής δεδομέων σε Excel, CSV, XML
- Σύνδεση με Google Analytics και παροχή Google Sitemap και product feeds
- Δυνατότητα σύνδεσης με Google Ecommerce Analytics
- Σύνδεση με site σύγκρισης τιμών (skroutz, bestprice, ntynoma και άλλα)
Διαχείριση:
- Σύστημα Back Office του ηλεκτρονικού καταστήματος για την διαχείριση των παραγγελιών, αποθήκης, προσφορών και των πελατών.
- Πλήρη διαχείριση της βάσης δεδομένων των προϊόντων με εύκολο στην χρήση περιβάλλον για προσθήκες, αφαιρέσεις και κάθε είδους αλλαγή.
- Αυτόματη ενημέρωση του διαχειριστή και με email και SMS για κάθε παραγγελία.
- Διαχείριση εταιρικών νέων και όλων των συμπληρωματικών ενοτήτων
- Επίπεδα πολλαπλής πρόσβασης στο διαχειριστικό περιβάλλον
- Δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων
Ασφάλεια & Αξιοπιστία:
- Έλεγχος και Βελτιστοποίηση του web site σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Συνεχόμενος έλεγχος και αναβαθμίσεις
- Υποστήριξη πολιτικών GDPR σε επίπεδο web site και κατασκευής
- Κρυπτογράφηση δεδομένων σύμφωνα με τις τρέχουσες και μελλοντικές πολιτικές
- Φιλοξενία σε Ελληνικό datacenter με υψηλά SLA αδιάλειπτης παροχής υπηρεσίας, ασφαλείας και Backup 14 ημερών!
Επεκτασιμότητα:
Η HostPlus μπορεί στην κατασκευή e-shop να συμπεριλάβει οποιοδήποτε ιδιαίτερο χαρακτηριστικό απαιτήσει ο πελάτης μετατρέποντας την πλατφόρμα της και καλύπτοντας κάθε ιδιαιτερότητα κλάδου ή προϊόντος.
Δημιουργούμε σύγχρονα eshop και επιδιώκουμε την αύξηση των πωλήσεων σας.
Ακούμε τις ανάγκες σας και πάνω σε αυτές προσαρμόζουμε τις στρατηγικές Μάρκετινγκ.